Skip to content
Begine (voor de Klameare)
woensdag 24 juni 2026
18.00 uur

Iedere vierde woensdag van de maand organiseert een enthousiaste groep vrijwilligers Mei Elkoar Ite
in de Klameare in Workum (met uitzondering van juli en augustus).

De komende editie van 24 juni is heel speciaal en staat in teken van de Warkum bloeit week!
Dit houdt in dat het “Mei Elkoar Ite XL“ gaat worden en dat we bij mooi weer buiten aan tafel gaan!

Er wordt dan een gezonde en smakelijke maaltijd bereid waar iedereen gezellig bij kan aanschuiven.
De gasten kunnen rekenen op lekker eten, een warme sfeer en fijne gesprekken aan tafel. Het is een
mooie gelegenheid om andere inwoners van Workum te ontmoeten, nieuwe contacten op te doen
en samen een gezellige avond te beleven. Alleen komen is helemaal geen probleem — juist het
samenkomen en ontmoeten staat centraal.

Praktische informatie
Locatie: bij mooi weer in de Begine, voor de ingang van de Klameare.
bij slecht weer in de Klameare.

Aanmelden:
Verplicht, dit kan tot en met zaterdag 20 juni; bij voorkeur via: mei.elkoar.ite@gmail.com of
telefonisch via de Klameare: 06 11801385

Kosten:
Voor Mei Elkoar Ite mag u een vrijwillige bijdrage doneren.

Aantal deelnemers:
Er is plek voor maximaal 120 deelnemers.

Volg ons ook op instagram: @mei.elkoarite

Deelname aan deze activiteit is op eigen risico.

Back To Top